De oorzaak van de storing is achterhaald. Een externe partij heeft bij graafwerkzaamheden de kabel van Blue Fiber beschadigd. Dit moet worden gerepareerd door Blue Fiber. Updates hiervan kunt u hier vinden.
17-3 8:45 Update: Vanuit Blue Fiber doorgekregen dat alles sinds 16-3 rond 21:00 weer in de lucht is. Mocht u nog problemen ondervinden kunt u contact met ons opnemen.
16-3 14:15 Update: Storingsploeg is nog bezig. Bij de werkzaamheden is ontdekt dat er bij een koppeling in het hoofdnet nog schade is. Graafploeg is weer opgeroepen zodat ze daar ook nog even kunnen kijken. Doelstelling is dat het vandaag wel opgelost is. Update volgt
15-3 16:42 Update: Huidige verwachting is dat de verbinding woensdag 16-3 tussen 12:00 en 13:00 weer gerepareerd is.
15-3 14:30 Update: De schade is aanzienlijker dan gedacht en daardoor duurt de reparatie langer dan verwacht.
15-3 14:00 Melding binnengekomen dat er een storing is bij het glasvezel netwerk van Blue Fiber.